Úvod / Srovnávací testy aut / VOLKSWAGEN SHARAN mk I

VOLKSWAGEN SHARAN mk I

Andigende corum viderspit, sitaquatiat et inveraturia quiam autae essedissitat aliqui utes rem fugit, es eatiasit et alique similignatia et premporro dolutet maionserum saperib eriandandi nullenis consererunt faceperro eosam haritatem faccuptate pero corrum listi cum imet optam re voluptiam aut del ium, untur, conesci quae vita simpore ssunt, odiscipsam qui adis que nimagna tendus ipiet ventur sed que posaes et volo blaborro.

1. ZÁKLADNÍ ÚDAJE

CELKOVÉ ROZMĚRY VOZIDLA
Celková délka 4854 mm
Celková výška 4854 mm
Celková šířka (včetně zrcátek) 4854 mm

Podařilo se nám do testu nasadit základními parametry naprosto totožné motory i když jeden z dílny VW a druhý z dílny PSA, se kterou Ford v dodávání motorů spolupracuje už spoustu let. To bude další zárukou objektivního testu

2. MOTORIZACE

Podařilo se nám do testu nasadit základními parametry naprosto totožné motory i když jeden z dílny VW a druhý z dílny PSA, se kterou Ford v dodávání motorů spolupracuje už spoustu let. To bude další zárukou objektivního testu

Podařilo se nám do testu nasadit základními parametry naprosto totožné motory i když jeden z dílny VW a druhý z dílny PSA, se kterou Ford v dodávání motorů spolupracuje už spoustu let. To bude další zárukou objektivního testu

MOŽNOST VLOŽIT TABULKU PŘES CELOU ŠÍŘKU

TECHNICKÉ ÚDAJE MOTORU
Spotřeba 6,2l/100km
NĚKTERÉ NÁHRADNÍ DÍLY - ORIGINÁL, CENÍKOVÉ CENY VČ. DPH
Rozvodová sada včetně vodní pumpy 9 731 Kč
Sada přední brzdy ( 2x kotouč + sada desky) 9 731 Kč

Podařilo se nám do testu nasadit základními parametry naprosto totožné motory i když jeden z dílny VW a druhý z dílny PSA, se kterou Ford v dodávání motorů spolupracuje už spoustu let. To bude další zárukou objektivního testu

MOŽNOST DVA OBRÁZCI VEDLE SEBE

ZÁVĚR

Na závěr bychom chtěli vyzdvihnout u každého vozu 3 vlastnosti ve kterých je lepší než konkurent.

  • Šoupací boční dveře
  • Odhlučnění od motoru i podvozku
  • Možnost táhnout přívěs až 2 200 kg

Žádný z dvojice testovaných vozů nevykazoval po 4. Letech provozu žádné výraznější známky používání, proto není žádný důvod proč se jich jako ojetiny bát. Možná jste si všimli, že jsme nehodnotili vzhled a to z jednoho prostého důvodu, protože každý má jiný vkus. Navíc podle nás je auto na ježdění a ne na koukání a u MPV to platí dvojnásob. Doufáme, že se nám podařilo pomoci Vám při rozhodování mezi těmito dvěma modely. Teď už zbývá si jen vybrat toho správného prodejce.

Galerie

test

Videa

video
video

chcete mít přehled o novinkách v d1 cars?

Nechte se informovat o novinkách v nabídce D1 cars